Susisiek su mumis užpildydamas vieną iš pateiktų formų žemiau. Mes atsakysime kaip įmanoma greičiau. Jei negavai bonuso ir nuo užsakymo jau praėjo 5 dienos, rinkis formą „Kur mano bonusas“.
Turi klausimų? Rašyk mums čia–
Jei mūsų pagalbos portale tu neradai atsakymo į rūpimą klausimą, prašome kreiptis į Bonusway užpildant šią formą. –
Pateikti užklausą dėl prarasto bonuso
Jei tu pirkai per Bonusway, bet negavai bonuso, gali pateikti užklausimą, kurį rasi Laukiamų bonusų skyrelyje. Tu turi būti prisijungęs prie savo paskyros.
Dėmesio, jei pirkai ir negavai bonuso, o nuo pirkimo praėjo jau daugiau nei 6 mėnesiai, mes nebegalime dėl tokių bonusų kreiptis į parduotuves, kadangi mokėjimai yra labai seni.
Vasaros metu į visus rūpimus klausimus mes atsakysime savaitės bėgyje. Atsiprašome iš anksto už nepatogumus.
