Susiek su mumis

Jei turi mums klausimų, mes su malonumu tau padėsime. Gali susisiekti su mumis per šį puslapį pasirinkdamas vieną iš tau aktualių temų žemiau esančioje formoje. Mes atsakysime į tavo el. paštą bei patariame naudoti tą patį el. pašto adresą, kurį naudoji prisijungimui prie Bonusway.

Noriu paklausti

Vardas (privaloma)

El. pašto adresas (privaloma)

Norėdami įsitikinti, kad tu esi paskyros savininkas, prašome įkelti bet kurio iš ankčiau per Bonusway darytų užsakymų ekrano kopiją.

Pridėk bonuso, kuris yra statuse "laukiama" jau ilgiau nei 3 mėnesius, ekrano kopiją.

Apibūdink savo situaciją

Pašome įvardinti priežastį, dėl kurios nori pašalinti savo paskyrąl.
Prašome pridėti pakviesto draugo el. pašto adresą.
Prašome pridėti savo asmeninį PIN kodą, savo seną ir naują telefono numerį ir/ar el. pašto adresą.

Apibūdink savo situaciją
Ar naudojai nuolaidos kodą?

Prašomė pridėti nuolaidos kodą, kurį tu panaudojai.

Parduotuvės pavadinimas (privaloma)

Užsakymo data (privaloma)

Užsakymo suma (privaloma)

Tavo komentaras

Prašome įvesti medalio, apie kurį klausi, pavadinimą.
Apibūdink problemą

Ar naudojai parduotuvės mobiliąją programėlę? (privaloma)
KylläEi
Parašyk čia el. pašto adresus, kuriuos nori sujungti. Sujungti galima tik tų paskirų, kuriose bonusų būsena yra Išimama" arba Išmokėta.
Kokį padidintą bonusą tu bandei panaudoti?

Parduotuvės pavadinimas (privaloma)

Užsakymo data (privaloma)

Parduotuvės pavadinimas (privaloma)

Užsakymo data (privaloma)


Pirmiausia pasitikrink ar mūsų laiškas netyčia nenukeliavo į nepageidaujamų laiškų aplanką. Jei laiško ir ten neradai, įvardink čia, kurio naujienlaiškio tu negavai.
Pridėk produkto nuorodą, dėl kurio iškilo nesklandumų.

Jei tavo bonusas nebuvo užregistruotas praėjus 3 dienoms nuo pirkimo, patariame užpildyti Kur mano bonusas? formą – tai greitesnis būdas bandyti bonusą sugrąžinti. Kur mano bonusas? formą rasi prisijungęs prie savo paskyros, prie savo Bonusų. Pateik visą privalomą informaciją ir mes bandysime tavo bonusą sugrąžinti kaip įmanoma greičiau

Atmink, jei tavo pirkinys, už kurį negavai bonuso, buvo atliktas daugiau nei prieš 6 mėnesius, mes, deja, negalime jo bandyti sugrąžinti, nes nuo apmokėjimo jau praėjo per daug laiko.

Į visas užklausas atsakysime per 24 valandas. Tačiau, jei per 3 dienas atsakymo iš mūsų negavai, gali būti, kad tavo laiškas mūsų nepasiekė, todėl rekomenduojame susisiekti su mumis iš naujo.