Pirkimai ir bonusai

Negavau bonuso, ką daryti?
Jei po pirkimo praėjo 5 darbo dienos, o bonusas vis dar neatsirado tavo paskyroje, tai reiškia, kad parduotuvė mums neatsiuntė patvirtinimo apie tavo prikimą. Jei negavai bonuso nors laikeisi visų taisyklių ir reikalavimų bonusui gauti, užpildyk šią formą: Kur mano bonusas ir išsiųsk ją mums.

Atkreipk dėmesį, kad nuo prikimo gali būti praėję daugiausiai 6 mėnesiai, tik tuo atveju galėsime susisiekti su parduotuve ir patikrinti, kodėl bonusas nebuvo užregistruotas. Jei nuo užsakymo apmokėjimo yra praėję daugiau nei 6 mėnesiai, deja, šio bonuso bandyti sugrąžinti yra neįmanoma, kadangi parduotuvės nepriima užklausų dėl senų užsakymų.

Kiek laiko užtruks gauti bonusus?
Atlikus pirkimą bonusas pirma bus užfiksuotas ir jo būsena bus laukiama. Tu turėsi palaukti, kol praeis laukimo laikotarpis. Laukimo laikotarpis reikalingas tam, kad įsitikintume, jog negrąžinai savo užsakymo ar dėl kitos priežasties tau nebuvo grąžinta pirkinio suma. Tuo metu, parduotuvė tikrina ar visos sąlygos buvo įvykdytos, ar laikeisi visų taisyklių. Jei parduotuvė sutinka išmokėti bonusą, ji mums sumoka komisinį mokestį ir kai jį gauname, pasidaliname juo su tavimi – bonuso būsena pasikeičia į išimama.

Atmink, kad mes pirmiausia turime palaukti, kol parduotuvė sumokės mums, o tik po to galėsime pakeisti bonuso būseną.

Visas šis procesas gali užtrukti maždaug 3 mėnesius, priklausomai nuo parduotuvės. Yra kelios išimtys:

– Jei bonuso lauki iš su kelionėmis susijusių parduotuvių, pavyzdžiui, užsisakei viešbutį, išsinuomojai automobilį, tada laukimo laikotarpis prasideda nuo tada, kai išsiregistruoji iš viešbučio, grąžini automobilį.
– Bonuso būsena už AliExpress prikinius pasikeis į „išimama“ praėjus 30-40 dienų po to, kai savo Aliexpress profilyje patvirtinsi pirkinio pristatymą. Tai svarbu, nes tik po pirkėjo patvirtinimo Aliexpress parduotuvė gauna pinigus už parduotas prekes. Įsitikink, kad patvirtinai savo užsakymą Aliexpress profilyje.

Kodėl mano bonusas buvo atšauktas?
Mes ne visada žinome priežastį, dėl ko parduotuvė bonusą atšaukė. Kelios dažniausios priežastys yra:

– atšaukei ar grąžinai savo užsakymą ar jo dalį.
– naudojai reklamos kodą arba kupono kodą ne iš Bonusway psulapio, o iš kitos panašias paslaugas teikiančios svetainės.
– komisinis mokestis buvo sumokėtas kitoms panašias paslaugas teikiančioms svetainėms.
– naudojai netinkamą mokėjimo būdą: dovanų korteles, parduotuvės kreditą ir lojalumo taškus.
– nesilaikei parduotuvės taisyklių ir sąlygų, todėl parduotuvė pati atsisakė parduoti prekę.

Jei manai, kad bonusas buvo atšauktas neteisingai, atsiųsk mums užklausą Atmestas bonusas. Tokiu atveju mes susisieksime su parduotuve ir išsiaiškinsime, kodėl komisiniai buvo atmesti.

Ką reiškia bonusų statusai?

Būsena „laukiama“ reiškia, kad bonusas buvo užfiksuotas mūsų sistemoje bei laukiame, kada parduotuvė patvirtins, jog bonusą mums išmokės. Tokiu būdu norime įsitikinti, jog tavo užsakymas nebuvo atšauktas, grąžintas ar pakeistas. Bonusas, uždirbtas per nukreipimą ir reklaminę veiklą, bus būsenoje „laukiama“, iki kol bus įvykdytos visos būtinosios sąlygos.

Būsena „išimama“ reiškia, kad parduotuvė patvirtino tavo bonusą. Visus šioje būsenoje esančius bonusus galėsi atsiimti, kai surinksi bonuo limitą tinkamą išėmimui padaryti.

Būsena „atmesta“ reiškia, kad parduotuvė nepatvirtino tavo bonuso. Prisimink, mūsų sąraše esančios parduotuvės turi išskirtines sąlygas norint gauti bonusą.

Per kiek laiko užregistruojamas bonusas?
Paprastai bonusas užregistruojamas per 15 minučių po apmokėjimo. Taip pat gausi el. laišką, patvirtinantį bonuso registraciją.

Tačiau kartais parduotuvės praneša apie bonusą net ir praėjus 5 dienoms. Kai tik parduotuvė mums praneš apie užregistruotą bonusą, jį pamatysi savo paskyroje. Jei praėjo daugiau nei 5 dienos, o bonusas nebuvo užregistruotas, užpildyk ir išsiųsk šią formą Kur mano bonusas? ir mes mielai tau padėsime.

Ar galiu pasinaudoti nuolaidos kodu bei gauti bonusą?

Norint užtikrinti bonuso gavimą rekomenduojame naudoti tik Bonusway turimus kuponus ir nuolaidų kodus. Jei visgi nuspręsi naudoti kodą iš kitos svetainės, nesame užtikrinti, kad bonusas bus užregistruotas.

Nuo ko priklauso bonuso dydis?
Kiekviena parduotuvė pati nusprendžia ir nustato bonuso dydį. Bonusas gali būti fiksuotas arba procentas nuo pirkimo kainos. Parduotuvė taip pat gali skirti skirtingo dydžio procentus priklausomai nuo prekės kategorijos arba skirtingus procentus naujiems ir esamiems klientams.
Be to, galutinė bonuso vertė gali svyruoti. Taip yra dėl to, kad daugelis parduotuvių bonuso neskaičiuoja nuo pridėtinės vertės mokesčio ir pristatymo kaštų.

Nuėjęs į bet kurią Bonusway sąraše esančią parduotuvę rasi skiriamo bonuso procentą bei kitas specialias sąlygas, jei tokios taikomos. Kai kurios parduotuvės taip pat gali neskirti bonuso už tam tikrą prekių kategoriją ar prekinį ženklą.
Mes rekomenduojame perskaityti visą informaciją apie parduotuvę prieš pradedant savo apsipirkimą. Tokiu būdu žinosi, kokio dydžio bonusą gausi.

Ar Bonusway veiks, jei naudosiuosi AdBlock programa?

Naudoti AdBlock nerekomenduojama. Bonusus galima užregistruoti tik tuomet, jei naršyklė leidžia slapukus. Kai kurios AdBlock programos, blokuojančios skelbimus, ištrina šiuos slapukus ir taip užkerta kelią bonusų registravimui. Išjunk visas AdBlock programas prieš apsipirkinėjant per Bonusway.

Ar galiu gauti bonusą už pirkinį, kurį įsigyjau prieš užsiregistruojant į Bonusway?
Apgailestaujame, tačiau bonuso, kurį įsigyjai prieš pradedant naudotis Bonusway paskyra, sugrąžinti neįmanoma. Parduotuvės moka komisinius tik už pirkinius, įsigytus naudojantis Bonusway paslauga.
Kaip įjungti slapukus?

Norint įsitikinti, kad tavo pirkimas internetu bus tinkamai įrašytas tavo paskyroje, tavo žiniatinklio naršyklėje turėtų būti leidžiami slapukai. Norint juos įjungti, sek nurodymus tos naršyklės, kuria naudojiesi:

Microsoft Internet Explorer

  1. Tools
  2. Internet Options
  3. Privacy skirtukas
  4. Settings (nustatymuose) eik į Medium level ir paspausk ant mygtuko OK.

Mozilla Firefox

  1. Tools
  2. Preferences
  3. Privacy
  4. Tracking
  5. Pažymėk Tell sites, kad nori būti tracked.

Google Chrome

  1. Paspausk ant Chrome meniu ikonos
  2. Settings
  3. Advanced skirtukas
  4. Privacy skyriuje, paspausk ant Content settings
  5. Nustatyk Cookies: allow sites to save and read cookie data (recommended).

Opera

  1. Pasirink Settings
  2. Preferences
  3. Advanced skirtukas
  4. Pažymėk Enable Cookies.
Ar gausiu bonusą, jei prekę apmokėsiu po pristatymo arba ją atsiimant?
Taip, bonusas bus skirtas. Tačiau bonuso laukimo laikas gali būti igesnis apmokant prekę vėliau.
Negaliu patekti į parduotuvę. Atsiranda įspėjimas: Išjunk Adblock. Ką turėčiau daryti?
Norint užtikrinti bonusų gavimą, mes rekomenduojame prieš apsipirkinėjimą išjungti visus naršyklės papildinius ir plėtinius arba naudoti kitą naršyklę su išvalyta naršymo istorija.

Dėmesio, daugelis papildinių naudoja slapukus, kurie gali trukdyti registruoti bonusą. Nepamiršk taip pat išjungti reklamas blokuojančias porgramas ir trečiųjų šalių naršyklės plėtinius: Adblock, friGate, CDN, Aliexpress Seller Check, Ali tools, Privacy Badger, Ghostery, uBlock bei VPN, Proxy, Socks plėtinius ir kt. Jei naudoji Kaspersky Internet Security antivirusinę programą su įjungta Anti-Banner funkcija, rekomenduojame ją išjungti nustatymuose arba per apsipirkinėjimą išjungti antivirusinę programą.