Susisiek su mumis užpildydamas vieną iš pateiktų formų žemiau. Mes atsakysime kaip įmanoma greičiau. Jei negavai bonuso ir nuo užsakymo jau praėjo 5 dienos, rinkis formą „Kur mano bonusas“.
![Turi klausimų? Rašyk mums čia<br />
<span style="color: #ffffff;">–</span>](https://support.bonusway.lv/wp-content/uploads/sites/17/2022/05/ask.png)
–
Jei mūsų pagalbos portale tu neradai atsakymo į rūpimą klausimą, prašome kreiptis į Bonusway užpildant šią formą. –
![Pateikti užklausą dėl prarasto bonuso](https://support.bonusway.lv/wp-content/uploads/sites/17/2022/05/edit.png)
Jei tu pirkai per Bonusway, bet negavai bonuso, gali pateikti užklausimą, kurį rasi Laukiamų bonusų skyrelyje. Tu turi būti prisijungęs prie savo paskyros.
Dėmesio, jei pirkai ir negavai bonuso, o nuo pirkimo praėjo jau daugiau nei 6 mėnesiai, mes nebegalime dėl tokių bonusų kreiptis į parduotuves, kadangi mokėjimai yra labai seni.
Vasaros metu į visus rūpimus klausimus mes atsakysime savaitės bėgyje. Atsiprašome iš anksto už nepatogumus.