Jei negavai bonuso nors laikeisi visų taisyklių ir reikalavimų bonusui gauti, užpildyk šią formą: Kur mano bonusas? ir išsiųsk ją mums.
Atkreipk dėmesį, kad nuo prikimo gali būti praėję daugiausiai 6 mėnesiai, tik tuo atveju galėsime susisiekti su parduotuve ir patikritni, kodėl bonusas nebuvo užregistruotas. Jei nuo užsakymo apmokėjimo yra praėję daugiau nei 6 mėnesiai, deja, šio bonuso bandyti sugrąžinti yra neįmanoma, kadangi parduotuvės nepriima užklausų dėl senų užsakymų.
Tačiau kartais parduotuvės praneša apie bonusą net ir praėjus 5 dienoms. Kai tik parduotuvė mums praneš apie užregistruotą bonusą, jį pamatysi savo paskyroje. Jei praėjo daugiau nei 5 dienos, o bonusas nebuvo užregistruotas, užpildyk ir išsiųsk šią formą Kur mano bonusas? ir mes mielai tau padėsime.
- atšaukei ar grąžinai savo užsakymą ar jo dalį;
- naudojai reklamos kodą arba kupono kodą ne iš Bonusway puslapio, o iš kitos panašias paslaugas teikiančios svetainės;
- komisinis mokestis buvo sumokėtas kitoms panašias paslaugas teikiančioms svetainėms;
- naudojai netinkamą mokėjimo būdą: dovanų korteles, parduotuvės kreditą ir lojalumo taškus;
- nesilaikei parduotuvės taisyklių ir sąlygų, todėl parduotuvė pati atsisakė parduoti prekę.
Jei manai, kad bonusas buvo atšauktas neteisingai, atsiųsk mums užklausą Atmestas bonusas. Tokiu atveju mes susisieksime su parduotuve ir išsiaiškinsime, kodėl komisiniai buvo atmesti.
Jei gali prisijungti prie Bonusway, tiesiog nori pasikeisti slaptažodį, eik į skiltį Nustatymai. Turėsi pateikti seną slaptažodį ir tada susikurti naują.