Kodėl mano pinigų išėmimo prašymas buvo atmestas?

Jei tavo bonusų išėmimo prašymas yra atmestas, tu gausi el. laišką, kuriame bus nurodyta atšaukimo pirežastis. Jei tavo bonusų išėmimo prašymas buvo atšauktas, bet negavai tokio laiško į savo el. paštą, prašome pasitikrinti nepageidajamų laiškų aplanką.

Peržiūrėk žemiau išvardintas atmetimo priežastis ir pateik pinigų išėmimo prašymą iš naujo:

– Klaidingai įrašei mokėjimo informaciją. Mes nekaupiame jokios mokėjimo informacijos mūsų sistemoje, todėl neturime galimybės patikrinti tavo mokėjimo duomenų po to kai patvirtinai pinigų išėmimo prašymą. Jei nesi tikras, ar pateikta informacija buvo teisinga, tu gali atšaukti pinigų išėmimo prašymą per 24 valandas nuo išsiuntimo.

– Pateikei negaliojančius banko duomenis. Privaloma įvesti tą patį vardą ir pavardę, kaip nurodyta banko sąskaitos rekvizituose. Tavo banko sąskaita turi būti aktyvi.

– Bankas atšaukė pinigų pervedimą. Tokiu atveju turi susisiekti su savo banku ir išsiaiškinti situaciją arba nurodyti kitą mokėjimo informaciją.

– Tu neturi Paypal sąskaitos. Norint gauti bonusus į Paypal sąskaitą, tu turi turėti Paypal sąskaitą. Jei neturi paskyros, gali ją susikurti nemokamai.

– Tu nepriėmei mokėjimo į savo Paypal sąskaitą. Priklausomai nuo sąskaitos tipo, kai kuriais atvejais gali tekti priimti mokėjimą, gautą iš Bonusway. Jei mokėjimas nepatvirtinamas per 30 dienų, pinigai mums bus grąžinti.

– Mūsų saugos komanda pastebėjo įtartiną veiklą tavo paskyroje arba tu pažeidei Bonusway sąlygas.